دموی رایگان نرم افزار

دانلود رایگان نرم افزار باسکول آسان توزین

نرم افزار باسکول را رایگان دانلود کنید

آسان توزین نسخه رایگان نرم افزار باسکول خود را بدون هیچ محدودیت زمانی، در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا با دانلود از آن استفاده کنند. این نسخه از نرم افزار های آسان توزین امکاناتی نظیر ارتباط با نشان دهنده باسکول، چاپ قبض، اتصال به دوربین نظارتی و پشتیبانی رایگان را به شما کاربران عزیز ارائه می دهد.

برای دانلود و استفاده از نسخه رایگان نرم افزار آسان توزین شما می توانید از دکمه زیر استفاده کنید. در صورت مواجه با مشکل یا سوالی در روند نصب از شماره پشتیبانی درج شده در پایین استفاده کنید.

مشاوره و پشتیبانی رایگان :
۴۸ ۳۰۳۰ ۹۱ – ۰۲۱

دانلود رایگان نرم افزار باسکول
نرم افزار با چه امکاناتی مناسب چه کسانی است

نرم افزار باسکول رایگان استفاده کنیم یا نرم افزار اختصاصی؟

این نسخه، پایه ترین محصول مجموعه نرم افزاری آسان توزین می باشد. که صرفا برای مجموعه های کوچک، که هدف آن ها چاپ قبض باسکول و اتصال به نشاندهنده به سیستم کامپیوتری باسکول است کاربرد دارد.

همچنین نرم افزار باسکول رایگان از قابلیت ها و امکانات تخصصی مانند اتصال به دوربین پلاک خوان، ثبت گزارشات توزین، ثبت تصویر دوربین های نظارتی و … پشتیبانی نمی کند و شما برای استفاده از آن ها می توانید از دیگر نسخه های استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید نرم افزار تخصصی برای کسب و کار خود و یا دیگر سوالات مربوط به مجموعه نرم افزاری ما می توانید از شماره های مشاوره و پشتیبانی موجود در صفحه استفاده کنید.

تفاوت قابلیت ها و امکانات نسخه رایگان با نسخه های دیگر

نسخه رایگان

نسخه های اصلی

درخواست جلسه آنلاین ارائه دمو نرم افزار باسکول آسان توزین

شما میتوانید تمامی محصولات نرم افزاری آسان توزین را به مدت  ۱۵ روز به شکل رایگان استفاده کنید، تا پیش از خرید از سازگاری کامل آسان توزین با روند کاری شرکتتان و نیاز های واحد توزین شرکت اطمینان حاصل کنید.

بعد از تکمیل فرم دمو رایگان، کارشناسان نصب آسان توزین، در کمتر از ۴۸ ساعت با شما برای نصب دمو نرم افزار انتخابی توسط شما تماس خواهند گرفت. در این تماس مراحل نصب و آموزش های لازم برای استفاده از نرم افزار به شما ارائه خواهد شد. همچنین در کنار موارد قبل در صورتی که درباره بخش های نرم افزار و یا درباره خود نرم افزار سوالی داشته باشید به آن ها پاسخ داده خواهد شد.

نکته: در صورتی که بعد نصب دمو نرم افزار امکانات و قابلیت های مورد نیاز شما در نرم افزار انتخابی موجود نبود، شما می توانید با خرید نرم افزار اصلی درخواست اضافه کردن قابلیت های جانبی به نرم افزار را از کارشناسان فنی آسان توزین داشته باشید.

بعد از پر کردن فرم زیر کارشناسان ما برای نصب دمو با شما تماس خواهند گرفت.
پر کردن این بخش اختیاری و برای سریعتر شدن روند آماده سازی دمو شما میباشد.
با این شماره تلفن جهت هماهنگی ارائه دمو تماس خواهیم گرفت.
آدرس ایمیلتان برای ارسال دفترچه های راهنما و کاتالوگ محصول پیش از ارائه دمو استفاده خواهد شد.